March 18, 2011

takod menyayangi

Assalamualaikum..
aku nak membebel lagi ni.. siape nak bce, bce lhaa.. tanak sudah.. HAHA! :P

di petang yg damai ni, tibe tibe jee aku terpk nak update sesuatu.. 'takod menyayangi' itu dye~ ape maksod aku? korunk msty tak fhm kan.. meyh sini macek terangkan.. (:

penerangan(:
aku rase takod sgt sgt nak menyayangi org lain sbb aku takod andai org tuu  hanye nak mempermainkan aku.. aku takod andainye org tuu akn buad aku terluke.. aku takod.. tak kyre lahh org tuu manusia sebaik baik umat sekalipun, aku tetap takod.. aku takod klw org tuu akn tipu aku.. aku takod sgt.. penakut nyee aku ni kan.. yee! aku takde keyakinan yg tinggi.. siyezly.. keyakinan aku sgt rendah.. walau dlm hal lain sekalipun..

sejak bile hadir?
perasaan ni baru je hadir.. bile aku tak psti.. yg aku tau, aku takod menyayangi.. maaf kpd yg pernah berharap kat aku (klw adelaa).. sbb aku takod nak menyayangi.. aku takod.. takod sgt sgt.. kdg2 aku sendri tak fhm dgn diri aku ny.. knp perlu takut? aku tak twu.. aku takod kecewa lagi..

kenape jdi mcm ni?
sbb DIE! perubahan die buad kan aku takod menyayangi..walaupun cume sbg seorang kawan.. aku takod.. perubahan diri dye beri kesan yg besar dkt aku.. hmm,, menyayangi die membahagiakan.. itu dulu.. tpy skrg aku rase.. menyayangi die menyeksakan.. sampaikan ape ape yg keluar drpd mulut dye buad aku ragu ragu dgn dye.. dan juga dgn org lain..

ape aku buad?
aku cube sedaye upaye buang perasaan tuu.. aku ta bole buad ape ape.. maaf kpd yg lain nyee.. diri ni tak mampu lagi tuk  menyayangi..

*selamat tinggal semua.. ayat merapu rapu kan? bia lahh.. (; bye!

5 comments:

amoi sjeee~~ said...

heee
buang jaoh2 perasaan tu amoi
mulekn yg bru k :)
rsenye org tu x berani nk lukekn ati dak comey ni
heee;)

budakecik said...

hee, aku sayang kau! jangan risau. takkan berubaha, sampai akhir hayat (:

amoi sjeeee~~ said...

heee
;)
syg amoi gak

Anonymous said...

eh
silap lak
heeee

boneka merah jambu said...

semuanya : jangan risau. anda berdua tidak dimaksudkan disini (:

Post a Comment