March 16, 2011

Assalamulaikum.. hello hello!
pukul 12 dah ny.. aku terjage dr tdow tdy..
kepenatan.. then, relpy text2 org yg text aku..

harini aku nak membebel fasal seseorang bole tak? ofcoz lahh bole.. belog akuhh.. haha~ serius3.. huh! ade lah seorg mamat ny.. bukan sum1 'sepesial' aku.. cume lelaki biase.. aku nak ucap terimakaseh banyak banyak kaseh dekat dye sebab dye betol betol tenga menguji tahap kesabaran dan kepercayaan aku dekat dye..

kdg kdg kan aku rase mcm nak jerit jehh dekat dye yang aku geram dgn dye.. kdg kdg tuu pulak aku rase mcm setiap ape yg keluar dr mulod dye tuu da susa untuk aku percaye.. aku tak taw nak buad ape..
separoh hati kate : dye bz lahh.. dye penad lahh.. dye baik jee sebena nyee.. sabar~
separoh hati lagi kate : teros terang ajelah dgn dye.. tanye ape maksalah dye buad kau mcm tuu.. mcm kacang lupekan kulit jehh..

aku pun tatw na kate ape.. mber aku pulak kate "finaa~ cube kau try faham dye" HAHA! i cant say anything lahh dear.. awk tade kat tmpt kite, law tak awk pun akn KELIRU dgn perasaan awk.. huhu.. dan bukan aku taknak faham dye orr pecaye dye.. TAPI! aku rase dah penad buad smua tuu.. dye faham aku kee? dye pecaye aku kee? entah! haishh~ serabot jehh kepale neyhh! cube korg bgtw,
ape patot aku buad?

*KALAU ade yg bace terimakaseh.. KALAU ade yg bgtw ape ak nak buad, lag lhaa terimakaseh.. tanak bgtw dah! bole blah! HAHA!

No comments:

Post a Comment