March 17, 2011

what a shocked?

assalamualaikum.. selamat pagi.. 17 mac 2011.. 0620 minit pagi.. mengade-ngade di depan lappy.. HAHA! aku nak cerita tentang 16 mac 2011.. wow! what a shocked??

terkezut beruk aku tgk itu.. adelah ann.. memang terkezut sesangat.. pressure kat kepale bertambah-tambah.. then, seorang manusia menjadi mangsa.. maafkan saya.. lepastuu kitorg texting mcm biase..

terkezut lagi.. sbb dye mcm nak berterus terang tentang sesuatu yg amat aku tunggu2.. yeah! mang betul.. dye da sedar yg dye da kurg spent time dgn aku.. aku pun terus terang dgn dye tentang ape yg aku rase.. agak lega sbb da dpt lepaskan.. tpy belum semua..

malas nak membebel panjang panjang.. nak ambik 1 conclusion jee drpd kesah smlm..nty bace sendiri.. kesah smlm berakhir dgn airmate yg berlinangan.. (: 
kawankwan dan motor lhaa yg buat abg hilang bosan..:'(


sekian, assalamualaikum..

7 comments:

iss said...

heeeee
spe la org uh

boneka merah jambu said...

manusia laa is.. (;

amoi sjeeee said...

hehehe
spe la manusia tu eh

boneka merah jambu said...

haha,, na taw jugak tuhh.. :P

Anonymous said...

heeee
mest la nk amoi

boneka merah jambu said...

haha,, nty amoi kctw yehh..

Anonymous said...

heheh
kctw skunk la amoii ;)

Post a Comment