March 28, 2011

kawad


assalamualaikum.. hello~ hello~
yow! na cerita ny. aku masuk kawad! untuk pertame kalinya pada tahun ini. HAHA! sengal. setahun sekali jekod. hekhek. kawad under KRS. kapten MUNIRAH ABD HALIM. akan bertanding ke peringkat daerah, insyaALLAH pada 20 april nty. doakan lha sekolah ak menang yee. terimakaseh! (:

 kapten krs kami!(:

terimakaseh buat kakak ni sebab sudi ajar kami. berpanas dan berhujan tak kire mase. bersabar dengan kerenah kerenah kami. berkorban untuk kami. terimas kaseh kakak! (: kami akan cube yg terbaik.

   macam ni lah kitorang nanti. (:

nak cerita lagi. adat berkawad kaki, muke confirm btukar warne lagi. HAHA! then, my mom pulak yg bising. hee! katenye, "orang perempuan kene rajin jage muke." baiklah. "pakai bedak sejuk tuu every nite!" insyaALLAH klw rajen. hee! itu lah dye antara kate kate mumy. dari dulu, muke aku mumy aku yg jage. haha. i mean, mumy yg akan beli itu ini untuk dipakai. bedak sejuk pulak, aku akan pakai hanye bile dah kene suroh saje. kdg2 pening jugak. tapi, seronok tengok mumy mcm tu. (:


 ibu dan bapak(:

terimakaseh kepada kedua-duanya kerana bersusah payah mencari duit untuk membeli itu dan ini. terimakaseh juga kerana telah banyak memberi semangat dan dorongan. terimakaseh kerana tidak jemu menyuroh saya menjage muke. hee! i love both of you much! (:

No comments:

Post a Comment