January 5, 2012

confusee dan keliru .

heyt assalam.

Dah malam ny. esok sekolah tapi baju tak gosok lagi. kemalasan. sat gi lahh. Harini second dayy sekolah, tapi aku ponteng. HAHA. follow ibu hantar fiqah ke SMASKP.sampai je rumah tadi terus peg kantin macek aku. tolong sikit2. tapi aku tak tolong pe punn. hari malas harini. aku maknnnn aje minggu ny. Nak2 bila tensen, mang mengunyah jelha .. takire lha kenyang punn. lepastu nyanyi sorang2 mcam org gilee. gelak2. HAHA. dekat sekolah jelha ak tak buadgtue. gile hape? mauu org kate aku sewelss nty. :P continue with the main title.


     Sekarang ny aku tengah tersangattt lah confuse antara kebolehan aku nak study form 4 dengan ape yang parent aku nak. adehh~ T_T berairr mate wohh. fening2 .. parent aku beria suruh aku masuk SHAMS atau pun SMAPLABU. tapi aku pulak nak minx KGV je. aku confusee gilee laa ny nak wat ape. SMAP LABU tu mang aku tknak lahh. dah beratus kali aku kate, AKU TAKNAK DUDUK ARSAMA. so, tak nak lah. ye betul, macek2 aku kate, "time kolej nty ostel jugak." TAPI bukan sekarang. i'm not ready yet. hukhuk ..
     SHAMS pulak? aku tak berani nak hamekk arab. aku takut sangat tak terbawak .. Mula2 dulu aku tanak amek sc tp parent aku yakinkan aku. and now, aku nak amek sc tu .. rasa tercabar dengan ape yg parent kate. tapi masalah agama pulak. aku tak yakin aku boleh bawak agama and sc aslo addmath tu sumee. nayoo acik~ bak kate sys aku pun, "klw tak yakin jangan bawak. nty susah .. "  tapi .. entah lahh .. parent aku kate, aku bolehh .. adehh, dorg tatwaku kat skolah cemane. PEMALAS! hw tak buad kdg2. cg pun tatw hw aku siap dok. lepas TRIAL bru aku okayy SIKIT.  jujur weyh .. tak tipu! bukan alasan!
     Sekarang ny aku tengah tggu jwapan dr KGV. tak tw ape cer nty. klw tak dapat ..? entah lah. aku tengah confusee je. orang kate, buat solat istikharah. ye .. aku dah pun buat. sebelum result lagi. tapi aku tak tahu ape jawapannya. ibu kate, buat je lagi. hmm .. dah nak putus asa jee sekarang ny. Ya Allah Ya Rabbi, berikanlah aku kekuatan mengahadapi kekeliruan ini .. berikan lah aku jawapan untuk persoalan ini .. Aminn .. >.<


*parent tersayang .. maaf .. along tak mampu nak bawak sume2 nye even dlm fikiran ibubapa, along boleh. T_T tersangat perlu seorang dewasa yang boleh dengarape aku nak kate ny .. bukan parent ..ktata

No comments:

Post a Comment