February 4, 2011

Mimpi sakit!

 hey hey si manes dan si kacak sekalian.. selamat petang! ^^

aku try nak happy2 kan diri.. try utk tak pk sesuatu yg mengganggu fikiran sejak pagi tdy.. bile aku bukak jee mata.. semalam.. aku MIMPI aku SAKIT.. then aku jumpe dgn sorg ustaz ny.. dye ubatkan aku.. aku terus elok.. mang best lahh ustaz tuu.. hahah! apelah~ mybe nmpk remeh, tpy PELIK! sbb mimpi2 sblum ny, aku susah sikit nak engat.. bangun jee tdo teros lupe.. certain2 mimpi jee aku akan engat.. n mimpi2 yg aku engat tuu kdg2 jdy kenyataan dan pkre sbliknye.. tdy aku terbace satu artikel ny.. katenye, MIMPI SAKIT bererti anda akan mengahadapi godaan atau dugaan yg besar.. lebih kurg cmtulah.. cuak kot! entahlah.. semua nya ALLAH yg tentukan kan? aku kne hadpi jee.. hope tade pekare BURUK jdy.. insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment