January 30, 2011

ape yg saya rase sekarang ?

hey hey.. hm.. not in mood sgt lahh a few days ny.. skrg da pkul 2.. tak ngantok.. enset malas nak pegang.. yelahh.. msj nan org2 uh, sukaty nenek dye jee nak reply ke tak.. haa.. skunk pdn muke! ikot suke nenek aku plak tak reply n tak pegang fon tuu.. huh~ kpd yg tak berkaitan.. maaf lahh yee.. mood betol2 K.O... harini aku nak bercerite tntg sesuatu.. taktw nak bgy tajuk ape.. bce jelah erkk.. :)

"klw dia care dekat kite, dia akn betol2 care.. klw dia seolah-olah ta care kat kite, jawabnye dia mang tak care lahh tuu.. "

THAT'S IT! betol ke? ade gak org penah ckp cm tuu,, 'dia' kat sini lebih ditujukan kepade insan bername LELAKI.. yeah~ mybe betol.. sbb LELAKI sndri yg bgtwu pkre ny kat aku.. huh~ klw betol ahh kan.. susa ar pmpuan... sbb.. kbnykn nyee mcm tuu aw,.. aku sndry tgh hdpi pkre tuu.. tpy bukan sesiape.. yeah.. i mean, bukan BF lahh,.. lbih sesuai dipanggil KAWAN.. ramai lahh jugak.. yg 16 tuu.. lain mcm jee skunk ny.. yg 18 tuu lagi lahh.. mkin mnjdi jadi...

hm.. kdg2 aku trpk gak, patot ke aku teroskan PERKENALAN ny? cm TAK jee.. tpy diri aku kuat mengatekan bhwa mybe dorg ad alasan tersendri.. pelik kan? klw mang rase dah tak perlukan aku lagi, just LEAVE away.. tak payah buad aku mcm ny.. lyn nak tak nak.. mcm aku jee yg tersYOK sndry..

lagipon, aku ny PEREMPUAN.. hati PEREMPUAN mudah terase.. tu FAKTA k.. LELAKI fhm2 je lahh.. klw korg buad mne2 PEREMPUAN mcm tuu, pecayelah! kuarge PEREMPUAN korg pun akn rse bnda yg sme..

aku cume mampu MELUAH jee.. aku tak mampu dan tak boleh nak UBAH sikap korg tuhh.. aku hrp sgt, org2 yg aku percaye n syg takkan buad PEREMPUAN lain mcm ny.. cukup2 lahh tuu..

-sekian~

No comments:

Post a Comment