November 28, 2010

knp boneka merah jambu??;)

Assalamualaikum..
 okay,now aku just mau story tntg TEDDY BEAR!!;))

      i love them much2!! so cute laa... sejak aku kecik lagy aku dah terbiase dgn teddy bear ny.. so tak heran lah kalau sekarang pun aku stil mcm ny.. pantang nmpk teddy bear, msty mau cubit.. beli tu tak laa.. sebab dekat rumah ni pun dah bnyk.. lagipun, teddy bear ny biase nye sgtsgt laa 'MURAH'.. Haha, fhm2 jelaa mksod cbnr aq eykk.. 
     
       Dalam bilik aq ny adew katil, tepi katil 2 ade almari baju, atas almari baju 2 pulak adew bnyk tddy bear.. tpy yg plg aq syg n 'rapat' ialah SI GEMOXX atau MEL.. n yg lagy 1 tu pulak SI COKELAT.. hee~
yg 2 ny msty adew atas katil.. WAJIB! kalau ta, ta tdow mlm aq..haha.. 
     
      Aq slalu stry nan dorg ny.. slalu blasah dorg.. slalu peluk dorg.. n aq mang jage dorg btoll lahh.. kalau adik2 aq nak blasah dorg ke, nyorokkan ke, peluk ke, mang aq takkn izinkan! haha.. terrer ta?? tnye laa adek2 aq ny.. mang aq takkn bgy lahh,,haha..sayang gilerr~ 



 si cokelat syg~;))ily
     
        gmbar dorg nty akan aku msukkn kemudian sbb ade sdkit msalh teknikal..huhu..
ny a few pic teddy bear yg aq jumpe.. so CUTE!!!


I LOVE YOU TOO~;))


SO SWEET~

aha~



pinky lorhh..

     si cokelat 2 warne cokelat laa.. diberi oleh nenek saudare aq dry s'pore.. si cmel aka gemoxx 2 pulak warne pink.. diberi oleh sum1 nme manusia..haha.. adelaa..thnx laa kat my nenek n that manusia ats pmbrian yg sgt comel 2.. syg korunk! ;)

okie teddie..daa~






No comments:

Post a Comment