December 5, 2011

1001 macam cerita.

hey. assalam ..

   cantik kan belog baru aku? thanks to my lovely kireisue ^^. dye meng-offer diri nak edit, aku iyekan aje. haha.
  waniey ayeob ade dekat rumah. due miggu. gylee syiokk. keje kitorg asyek lha buad makanan. berangan nak jadi calon masterchef 10 tahun akn dtg. haha. mlm2 merepek gelak mcm org gylee. pagi liat nak bangun. sengal! ^^
   *Mengidam. heyy, aku mengidam! tapi tak bermakna aku pregnant lah sengal. --' nak makan icecream goreng, asam,  chocolate, caramel, kek chocolate and so on. banyak kann? gylee!



A sentence to read ..


Ya Rabbi, jika aku jatuh cinta, cintakanlah
aku kepada hambamu yang mencintaimu
lebih dari diriku.
Ya Rahman, jika aku rindu, rindukanlah
aku kepada hambamu yang merindumu
lebih dari diriku.
Ya Aziz .. jika aku merasa sayang,
biarlah sayang ini hanya pada hambamu
yang benar2 tulus menyayangiku.
Ya Mu'iz .. Jika aku jatuh hati, biarlah kepada
hambamu yang dapat membingbing
diriku ke jalan mu.
Ya Rahim .. janganlah Engkau tarik 
nikmat kasih dan sayang sepertimana
pernah berlaku dulu.
hanya padamu tempat ku memohon ..

jiwang? so what? this is mine, not yours. huh. aku takut nak sayang lelaki lagi. lagipun, mcm ape yg ibu selalu kate, "this is not a suitable time for me to play with love." ^^ the conclusion is, just focus on your study. my lovely grandma also say, "kawan takpe, jage diri .. jage name keluarga."

selamat tinggal dan tata (:

1 comment:

Anonymous said...

LIKE! ;)

Post a Comment