November 23, 2011

evrything happen in a DAY.

assalamualaikumm ..

tajuk yg pelik kan? maybe~ tapi tulha yg jadi. aku tak tahu knp semuanya jadi sekelip mate aje. dengan problem menggunung nye lagi. so scarryyy~ huh!

22 November 2011

   Problem yg dah sedia ada sememangnye disturb feeling lha kan. tapi alhamdulillah .. aku dapat sembunyikkan. diam2 aje dlm hati tu tw.
   Pergaduhan aka perpisahan jugak jadik semalam. aku tak taw ape masalahnye sebenarnya. aku dah cukup sabar dengan seribu satu macam kate org tpi mybe ni yg terbaik untuk aku n dye. Mybe agak sakit nak terima, tapi tulah kenyataan. prinsip aku, org tak sudi buat ape terhegeh-hegeh lagi. penat dahh nak mengalir air mata. buat sakit mate aje kan. so diam2 aje. name kau, BFF dah terdelete dah. thankss..
   Lagi, member lame muncul lagi. calling2 and talking2 dgn dye smlm. Terkejut sgtt. tapi seriously happy. mcm taw2 aje ak tengah ad problem, otak gile2 dye buat aku ketawa aje smlm. trimas babe! ^^
   NIGHTMARE! ohh no! agak takut dan seram dgn mimpi tuh. even dah story morry dekat org tersyg, risau n cuak tu ade je jugak. aishh. mang lha mimpi tu mainan tidur. tapi kalau mimpi tu aku ingat sampai satu hari suntuk, bende tu mcmade meaning tersirat tersurat neyh. ouh whatever lah.

ehm .. tuje dulu harini even cerita smlm. okayy, tata ^^

2 comments:

LeE SyA Uk96 said...

emmm tper ar..although aq tk jdik bff ko dh...but we're still frenz bese2 jer..mayber tk der bff laen dh yg boleh gntikkan ko...

LeE SyA Uk96 said...

ko bler nk follow aq

Post a Comment