December 30, 2010

Penat hadapi PERUBAHAN kamu!!

Assalamualaikum..
Hey hey korang semua! Aku nak cakap sesuatu untuk post kalini.. n insyaALLAH aq akn setory sesuatu juge.. let’s read it!

    Aku manusia biase.. tak punya ape ape.. dan aku sgt sgt lah lemah dlm menghadapi sesuatu.. yup! Aku mang lemah.. walaupun ramai kengkawan cakap aku ni macam owg yg takde masalah..tapi sebenarnya aku lah yg plg bnyk masalah (yeke?mengalahkan perdana menteri awh~hahah!) pelik! Muke aq muke owg tade prob yehh?? Hmm~ ape ape jelah.. yg aq tawu skrg ny.. aq mang takuat.. aq selalu(lah jugak) ckp itu ini kat kengkawan aq yg menge-share prob.. mcm mcm.. yg mmberi smgt(mybe~) tp aku pelik knp aku sendri tak buleh buat mcm ape yg aku ckp kat diorg bile aq ade prob tersendiri..

Sebenarnya kenapa aku ckp mcm tu? Sebab sekarang ni aku ade prob.. aku tabuleh na hadapi SESEORANG.. SESEORANG yg dah berubah.. tak mcm dulu.. yg sentiase ade mase untuk aku.. yg susah sgt2 nak marah kat aku.. TAPI! Itu dulu~ sekarang dia dah tak mcm tu.. dan aku sgt sgt sedih.. sbb dia ialah SESORANG yg sgt istimewa dlm hidup aku.. bukan BF! Nope! Dia Cuma SESEORANG yg dah dtg dlm hidup aku dan ubah pendirian aku.. pendirian aku yg LELAKI itu semuanya sama! Menyakitkan.. dial ah yg dah buat aku ubah semua tu.. terima kasih kat dia.. sy menghargainya.. mcm mcm yg dah dia buat.. dan aku rase aku yg pling banyak menyakitkan aty dia secara sengaja atau tidak sengaja.. mungkin aku kejam.. tapi dia lebih kejam sebab tiba tiba BERUBAH~ dan kejamnya dia sebab dia dah BERUBAH.. kejamnya dia sebab dia dah buat aku sakit… tapi ni semua mungkin salah aku.. aku tabuleh nak salahkan dia 100%.. sbb.. sbb.. aku dah terlanjur sygkn dia.. n mybe syg aq tuhh terlebih kat dia.. smpikan aq buatbuat takesah yg aku ni terluke! ;’(

Ye! Mungkin salah aku (dah lah Ain Nur Afinah~ jgn mnyalahkan diri sendiri dalam hal ni!! ) MUNGKIN! Tapi aku rse TAK! Sbb 25 haribulan haritu dia dah berubah.. dah lme.. semakin menghiraukan aku.. ape yg aku buat? Biar aku fikir balik.. 17 dec haritu dia ade call.. n itu yg terakhir.. kitorg bual bual n tibe tibe my mom turun.. aku ckp dlm keadaan tergesa-gesa.. ‘jup taw.. ibu lahh.. jup2..’ then bile aku tgk keadaan dah tabuleh diselamatkan lagi, aku pun off kan fon.. tpi aku tabiar cmtuhh je.. aku text dye.. ‘sorry2.. ibu ade tdy.. sorry ye..’ dye reply ‘takpe.. sy fhm.. hm.. oklah.. dah nak maghrib ni.. bye~’ okey lahh.. aku pun bye~ lepas drpd tu, dye dah mcm nak tak nak je texting dgn aku.. skjap2, ngantuk~ nak tdow~ bye~ I’m rily2 tired of u dear!

Awk berubah! Okay.. awk keje.. sy taw.. tpi takkn sepanjang mase? Dari pagi sampai malam?? Ibubapa sy juge kerja.. masih boleh lepak same same.. bile sy ckp awk dah keje dan dah susah nak lepak nan sy, awk ckp ‘tk lahh.. dah keje pun stil boleh lepak..” yeke? Sy tak rse mcm tu awk.. awak semakin sibuk.. kalau dulu pukul 12 malam awk still temankan sy, tapi skrg dah tak.. awk berubah! Pkul 10 pun awk akn ckp awk mengantuk.. padahal awk ade mse nak rehat petang nya.. awk skrg ni pun dah lain.. sy dah tabuleh brgurau dgn awk yg melampau ( act, tak melamapau pun)… awk akn marah.. awk ckp sy sum1 yg masalah.. bile sy ckp maaf, awk terus tak reply.. awk! Sy bukan BONEKA awk! Bile awk nak main, awk ambek.. bila tamau, awk simpan.,. sy bukan seperti itu!! Sy merayu.. berharap.. kembalilah awk yg dahulu.. I miss kamu yg dahulu syg~ I miss so much!
* if unly u can read n know what I feel now~ I hope! :’(
cepat2 kembali kamu yg dahulu krn sy sgt2 lah penat.. n Ain Nur Afinah pulak! sbr jelahh.. tak selamanya awk mcm ny.. awk kuat.. awk boleh! try your best~

No comments:

Post a Comment